Warunki
Warunki handlowe sklepu internetowego MycoMedica
Postanowienia wstępne
Niniejsze warunki handlowe dotyczą zakupu towarów w sklepie internetowymwww.mycomedica.cz, www.mycomedica.cz i www.mycomedica.sk
Właścicielem sklepu jest:
TMC POINT s.r.o.
Příčná 1892/4, 110 00 Praha 1
REGON 28785517
NIP CZ28785517
Ważne informacje!!!
Informacje opublikowane na powyższych stronach internetowych są udostępniane wyłącznie w celach informacyjnych i nie zastępują porad wykwalifikowanego lekarza. Informacje dot. stanu zdrowia należy konsultować z lekarzem.
Zawarcie umowy zakupu
Należycie wypełnione i odesłane zamówienie klienta (kupującego) jest zawarciem umowy zakupu między nim (kupującym) i TMC POINT s.r.o. (sprzedającym).
Po otrzymaniu zamówienia zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem o jego przyjęciu. To potwierdzenie jest wysyłane automatycznie i ma jedynie informacyjny charakter oraz nie oznacza automatycznego przyjęcia Twojej propozycji zawarcia umowy sprzedaży.
Jeśli sprzedający w ciągu 24 godzin (w dni wolne i w święta ten okres jest automatycznie przedłużany o ich czas trwania) po przyjęciu wniosku o zawarcie umowy kupna (zamówienia) nie wyrazi sprzeciwu, umowa zakupu jest uważana za zawartą.
Od tej chwili między kupującym i sprzedającym powstają wzajemne prawa i obowiązki.
Wszystkie stosunki umowne są zawierane w zgodnie z prawem Republiki Czeskiej. Ponieważ konsument jest stroną umowy, stosunki regulowane tymi zasadami są regulowane przez kodeks cywilny (nr 40/1964 Dz.U. w aktualnym brzmieniu) i prawem o ochronie konsumenta (nr 634/1992 Sb., w aktualnym brzmieniu).
Wysyłanie zamówienia
Przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia należy go sprawdzić dokładnie. Za prawidłowość wypełnienia zamówienia i danych potrzebnych do jego załatwienia jest odpowiedzialny kupujący. Jeśli klient wyraża zgodę z formą zamówienia, przyciskiem Wysłać wiążące zamówienie będzie ostatecznie przesłane do przetworzenia. Tak wysłane zamówienie jest wiążące. Na Twój adres e-mail zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
Anulowanie zamówienia
Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko wtedy, gdy zamówienie nie zostało jeszcze załatwione i wysłane do kupującego. Anulowanie wysyłanego zamówienia jest wykonywane przez wysłanie e-maila na adres zamowienia@MycoMedica.cz lub telefonicznie pod numerem +420 739454915. Zawsze trzeba znać informacje dot. zamówienia, jego numer i Twoje dane identyfikacyjne.
Jeśli zamówienie nie może zostać anulowane, towary mogą zostać zwrócone w stanie nienaruszonym i bez oznaki użycia lub zużycia w ciągu miesiąca do sprzedawcy nawet bez podania przyczyny (patrz zwrot towaru)
Zwrot towaru
Jeśli zdecydowałeś z jakiegokolwiek powodu, że nie chcesz zakupionego towaru, zapewniamy nienarzuconą możliwość przez prawo (zgodnie z § 53, ust. 7 i § 54 kodeksu cywilnego) zwrócenia towaru w ciągu miesiąca od przyjęcia bez podania przyczyny. Nieuszkodzony towar, bez oznak użycia lub zużycia, w oryginalnym opakowaniu z oryginałem lub przynajmniej kopią faktury prosimy wysłać do nas z powrotem w określonym okresie - ważna jest data wysłania towaru do sprzedającego. Wysyłaj przesyłki tylko za pośrednictwem standardowych paczek pocztowych, przesyłki za pobraniem nie będą akceptowane. Kupujący prześle odstąpienie od Umowy sprzedaży na adres e-mail Sprzedawcy lub na adres dostawy magazynu Sprzedawcy: MycoMedica, Tomkova 53, Police nad Metují 54954. Po otrzymaniu zwróconego towaru zostanie zwrócona odpowiednia kwota przewodem bankowym (w ciągu 30 dni). Opłaty pocztowe / opakowanie nie ulegają zwrotowi. W przypadku dostarczenia wraz z zamówieniem próbki lub prezentu, należy je zwrócić wraz z produktami z powrotem do sprzedawcy.
Ceny towarów
Wszystkie ceny wymienione w naszym sklepie internetowym zawierają podatek VAT i obowiązują w momencie realizowania zamówienia.
Ekspedycja, dostawa i płatność za dostawę towarów
p>Sprzedający dołączy do zamówionego towaru zawsze jeden wydruk faktury - dokumentu podatkowego, która jest jednocześnie gwarancją i dowodem dostawy.
Przyjęcie przesyłki
Zwróć szczególną uwagę na opakowanie tzn. na powierzchnię pudełka lub koperty, taśmę ochronną i wszystkie drobne uszkodzeniom i pęknięcia, w szczególności, zniszczone kartony i odkształcenie rogów opakowania. Te oznaki mogą wskazywać na niedbałość w postępowaniu z opakowaniem podczas przewozu, a tym samym możliwe powstanie uszkodzenia towaru wewnątrz opakowania. Jeśli odkryjesz takie lub podobne oznaki, które oznaczają, że doszło do nieupoważnionej ingerencji w przesyłkę lub ewentualnych szkód podczas transportu, zgłosić ten fakt doręczycieli. W dalszej kolejności należy wykonać zapis do protokołu reklamacji lub ewentualnie potwierdzić zapis o stanie, w jakim opakowanie lub koperta były dostarczone i o ewentualnych innych uszkodzeniach. Pozwoli to rozwiązać wszelkie późniejsze reklamacje i minimalizuje powstanie potencjalnych szkód.
p>Opakowanie
Sprzedający jest odpowiedzialny za zapewnienie, że opakowanie dostarczonych produktów spełnia wszystkie wymogi prawne. Opakowanie zawiera pełny skład produktu i instrukcję użycia. Tekst odpowiada tekstowi zatwierdzonemu przez władzę państwową. Data minimalnej trwałości produktu jest zawsze oznaczona na opakowaniu.
Polityka Prywatności
Poprzez rejestrację w naszym e-shopu dane klienta zostaną automatycznie włączone do bazy danych firmy. Zgodnie z nowelą do ustawy nr 480/2004 Dz.U. można wykorzystać te szczegóły kontaktu elektronicznego w celu rozpowszechniania komunikacji handlowej dotyczącej naszych własnych produktów lub usług, w formie e-maili.
Każdy e-maili z ofertą będzie zawierać również instrukcję rezygnacji z odbierania podobnych e-maili.
Klient ma prawo zażądać w dowolnym momencie o usunięcie informacji osobistych z bazy danych i o anulowanie rejestracji.
Przez dostarczanie danych do registracji klient wyraża zgodę z tym, aby te dane w rozumieniu § 4 lit. e) ustawy nr 101/2000 Dz.U., były opracowane i używane do użytku wewnętrznego i potrzeb marketingowych. Te dane nie będą dostępne w żadnym
przypadku osobom trzecim.
Pozasądowe rozstrzyganie sporów konsumenckich
Postanowienia końcowe
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przystosowania i zmiany niniejszych warunków.
Warunki handlowe wejdą w życie z dniem 20.05.2022